cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Çizgili sifon ve neon buluşması

9 Mayıs 2013 Perşembe

Çizgili sifon ve neon buluşması

Aslında kumaşlar coktandir elimdeydi. Bir türlü niyet edipte kesememistim .Bicme islemini yaptiktan 1 hafta kadar sureyle de oturma odamda süründü durdu .Ve bu aksam nihayet bluzumu bitirmeyi başardım .Burda dergisinin Nisan sayısındaki sifon gomlekti niyetim ama biraz Nilgunce bir yorumla bu hale geldi.Burdanin kalıplarından kestim . Fakat yaka ve kollarda oynama yaptım.Cepte koymadım .Dikis bilenler bilir , sifonla çalışmak zordur ,zira kumaş çok kayıyor .Cizgiler bana kılavuz oldu bir nevi .Birde kesilen yerler çok akıyor.Onlari toparlamak zaman aldı .Yaka ve manşetlerde tela kullandım tabiki .Son rötuşlar az önce intikam dizisi eşliğinde bitti .Ütüsü de tamam .Giyilmeye hazirdir artık .Kumaslarin bana toplam maliyeti 1 tl yi geçmez ama bu bluzu ortaya çıkarabilmenin zevki paha biçilemez ❤


2 yorum :

Serdar Güzel dedi ki...

Emegnızn hakknı wermıs hocam

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Serdar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...