cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Dantelli siyah bluz ve çizgili kalem etek kombini

10 Mayıs 2013 Cuma

Dantelli siyah bluz ve çizgili kalem etek kombini

Cuma gunünün insana verdigi huzur başkadır.Odama vuran güneş , penceremdeki aksam sefalarım ,küpe çiçeğim ve derin uykuda olan Batuhan .Ortam hazır .Aldim kumaşlarımı elime .Yarin şık biryerde düğüne davetliyim .Yeni birşeyler giyeyim istiyorum ( sanki hiç yok , karga olur gözü çöplükte kalır misali ) .Batuhan uyanana kadar kesebilsem ne mutlu bana .Bluz kumaşı sifonumsu , etek kumaşı ise kot görünümlü penye kumaş.Buyrun resimlerine de bakın , ben çok beğendim , heyecanlıyım , benzetmeye calisacagim ne cikarticam bakalım ❤❤❤bu arada bluz ipekyolun 



4 yorum :

Ceyda Çiçek dedi ki...

merhaba canım yenisin galiba takip gadgeti eklememşsin mi ben mi göremedim..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet yeniyim .Gadget yok , eklemeye çalışıyorum ,teşekkür ederim ...

Ceyda Çiçek dedi ki...

ekleyince haberimiz olsun takbe alalım.. yardım ister misiniz..

Nilgün Sözveren dedi ki...

sanırım başardım , beni takip edebilir siniz.ben de sizi takip etmek istiyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...