cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Enine çizgili elbise bitti ❤

24 Mayıs 2013 Cuma

Enine çizgili elbise bitti ❤

2 gün önce başladığım çizgili elbisem dün  aksam bitti ve bugün okulda gidebildim .

Daha onceden mevcut olan bir elbisemden biçtim .Boyle biçmek çok daha kolayıma geliyor.


Sonra manken üzerinde igneleyerek prova yaptım .Kollari bildiginiz kol kalıbı seklinde değilde , dikdortgen bir kesim ile yaptım .Tamamen doğaçlama oldu .Kolu dikmeden önce sifonu biraz buzdurdum hareketli olması için 


Yakayı güçlendirmek için tela kullandım. Yakayı da mankenin üzerinde iken iğneledim ve öyle kestim .Son düzeltmeler ve iç surfileleri de yaptıktan sonra güzel bir ütü ile bir dikisimi daha sonlardirdim .Giyilmeye hazır ❤


Fusya portföy , Gold bir kolye ve İvananin tabiriyle yok ayakkabi ( ten rengi ,renksiz ) ile kombinledim .





Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...