cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Gunün menüsü

29 Mayıs 2013 Çarşamba

Gunün menüsü

Bugün Ogretmen arkadasım Sinem in menüsünü yaptım .

1.tavuk çorbası : Ben bu çorbayı 6 malzemeli çorba diye aklımda tutuyorum hep unutmamak için.Once tavuklari icine bir havuc atarak hasliyorum .6 malzeme de sunlar ; 
-un , yoğurt , sirke , limon , sarımsak , yumurta 

2.olarak ta kabak mücevheri .Malzemeler sunlar ; 
-3 kabak , yarım demet dereotu , 2 yumurta , aldiginca un , peynir rendesi ve zevke göre baharat .

Önce bulamac görüntüsü alsada tadı mükemmel , hem cocuklara kabak yedirebilmenin güzel bir yolu .Krep gibi yağsiz tavada pişirdim ( bu da sinem in taktığı , yağsiz çok daha iyi oldu ) .


3.Bildiginiz bulgur pilavı .Pilava da tavuk suyu ve bol domates kullandım .



Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...