cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Nar çiçeği etek bitti

30 Mayıs 2013 Perşembe

Nar çiçeği etek bitti

Bu eteği bitirmek baya zamanımı aldı .Cunku pileli yapma planim vardı aklımda.Fakat daha sonradan buzgulu eteğe çevirdim .Belini oturtmakta zorlandım açıkcası ama nihayet bitti .Utusunu yapamadım , bu sekilde paylaştım .


Öncelikle yamuk kesilmiş olan kumaşı düzelttim ve temiz bir dikdortgen kumas elde ettim .


İlk çalısmam bu oldu ama iyi durmadigini düşündüğüm için tüm dikişleri soktum ve buzgu yapmaya karar verdim .


Makinada gevsek dikis yaparak ipi çektirdim ve kemer e eşit gelecek sekilde buzdum .Bel için hazırladığım kemer güçlü dursun diye tela kullandım .Etegin üzerindeki beyaz dantel bir kumas .Oda dikilecekler sırasında ilk 5 te .Son halı budur , utusuz olması hoş değil ama idare edin ...




Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...