cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Yola çıkanlar

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Yola çıkanlar

Bu hafta yapmayı planladıklarım ; H&M  de gördüğüm kolye nin bir benzeri , ipekyol da gördüğüm turuncu peplum bluz , dikmeyi coktandir düşündüğüm geniş pileli etek ve mint yesili incecik dantel ile birseyler yapma ❤Bunlarda malzemelerim ; 


1.sirada kolye var.Malzemelerini avcılar dan almıştım ama bir türlü başlamamıştım .Dun birkaç deneme ile istediğim kolyeye benzetebildim ama henüz bitmedi .


2.olarak nar çiçeği pileli etek var .Onu da biçtim ama bitmesi yarına kaldı.O da şu eteğe benzeyecek fakat beli bu kadar yüksek olmayacak .


3.olarakta ipekyol da beyaz etekle kombinlenen turuncu peplum bluz var .Ben pek turuncu sevmem ama o kadar yakıştırmışlar ki , hazır da kumaşım varken dikmeye karar verdim .Benim kumasim dantelli kalin bir kumas .O da söyle birşey ; 


Son olarak ta mint yeşili incecik bir dantel kumastan bisiler yapmak ama o henüz net değil .




1 yorum :

Furkanakyol dedi ki...

Aslında yeni trend e ayak uydurmak amaçlı böyle bi tasarımda yapıla bilir ama nar ç. rengine farklı bir ton olabilir

Model-1

http://imgim.com/model-1.jpg

Sonuç - 2

http://imgim.com/model-2.jpg

renk uyumu olan bir bileklik ile tam bir yaz kıyafeti olur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...