cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Bisküvili+kuru üzümlü+cevizli pasta ❤

23 Haziran 2013 Pazar

Bisküvili+kuru üzümlü+cevizli pasta ❤

Cocukların inanılmaz sevdiği , cok pratik bisküvili pasta .Cocuklar seviyor diyorum ama sanırım en çok ben seviyorum , hem yapmayı , hem yemeyi :) Gerekli malzemeler sunlar ; 
1litre süt 
3 yemek kasığı buğday nişastası 
1 paket vanilya 
2 paket kakao ( bim den alıyorum, 1 paketi 50 gram ) 
1 yemek kasığı tereyağı yada margarin 
10 yemek kasığı seker ( ben kuru üzüm koyduğum için bu kadar koyuyorum , siz pisirirken tadına bakıp ekleme yapabilirsiniz ) 
Tadını yumuşatsın diye 2 yemek kasığı labne peynir 
Birde puding pistikten sonra icine bir avuç kuru üzüm ve ceviz de koyuyorum .


Tum malzemeleri soğuk sutle beraber devamlı karıştırmak suretiyle ocağa koydum.Genelde hazır puding almam ,bu daha lezzetli ve bereketli oluyor .
Puding pistikten sonra borcama bir sıra dokuyorum .Biskuvileri de hiçbir simetrisi olmadan pudinging üstüne dosuyorum.Son kata puding gelecek sekilde bu işlemi devam ettiriyorum .


Ve en keyifli yeri süslemesi , üzerine pasta süslerinden dokuyorum , fakat puding soguduktan sonra .Cunku sıcak puding üstüne süsleme yapılırsa , süslemeler eriyor.Bu ısı de batusum la beraber yaptım .Zaten bir an once yemenin derdinde olan Batus pastanın tepesinde bekliyor .Ama once dolapta dinlenmesi gerekiyor .Son halı budur .Afiyet bal olsun ❤




Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...