cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Dore etek ❤

20 Haziran 2013 Perşembe

Dore etek ❤


Starcity outlet e ara ara giderim .Oradaki Mango outlet favorimdir.2 saatimi sadece mangoda rahatlıkla geçirebilirim .İste ordan 2 tl ye kimsenin yüzüne bile bakmadığı eteği ben kumaşına bayildigim için almıştım , zaten 2 tl yani :) .Kırlent falan yaparım diye düşünmüştüm.Bugun dolabımı toparlarken elime gecti ve bende tamamen modelini değiştirip yeni bir etek yapmaya karar verdim .Maxi boyda , çan kesimi olan anlamsız bir etekti.Once boyunu kestim ve yan dikişi olmadıgını için yan taraflarını kestim .


Daha sonra yan dikişlerini kalem etek formatında diktim.Kot dikişli olduğu için çift dikis geçtim.Etek boyunu da aynı çift dikişle geçtim .Bitmis halı budur ; 


Siyah basic tsirt ve siyah ayakkabi ile kombinledim ❤


Bu arada bir sürü kumas arttı.Onlarla da zarf seklinde bir portföy yapmayı planlıyorum .



Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...