cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Gunün menüsü ❤

2 Haziran 2013 Pazar

Gunün menüsü ❤


Bugünkü menüm pek bir afilli oldu.Onceden avcılar sosyal tesisinde yediğim yemeği yaptım ve oldukça başarılı oldu .Menum söyle ; patlıcan beğendi yatağında et sote , sehriyeli pirinç pilavı , sütlü tarhana, patates haslama ve yoğurtlu semız otu salatası .


1.Patlican beğendi için önce patlicanlari kozleme tavasında Ocak üzerinde kozledim.Onlar sogurken besamel sosu yaptım .besamel sos için ; 
Süt, tereyağı , un , rendelenmis kasar , tuz , karabiber kullandım.


Daha sonra icine ince ince kıydığım patlicanlari kattım ve beğendiyi bitirmiş oldum .


Begendinin üzerine tavuk göğüs etinden yaptıgım ve bol soğanla soteledigim etleri koydum .

Yanına sehriyeli pirinç pilavı yaptım .Biraz diri olmasını istediğim için haslama değilde kavurarak yaptım .Tabagi süslemek için onceden hasladigim patatesleri kullandım .

Tabi patenti kayınvalideme ait olan , cocuklarımın çok severek yediği tarhana çorbası  da yapıldı .

Salata olarak mevsimin en güzel sebzesi semız otu ile yoğurtlu salata yaptım .semiz otlarını sadece yıkadım , vitamini ölmesin diye dogramadan yoğurda kattım .
Valla çok güzel oldu diye düşünüyorum ❤

Evsel islerde bana yardımı dokunan esim Recep bey e de ayrıca teşekkürler ..


Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...