cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Gunün menüsü❤

18 Haziran 2013 Salı

Gunün menüsü❤

Bugünkü menüm ; 
Karbonatli ızgara köfte , domates çorbası , makarna , cacik ve çorba için kıtır ekmek ❤

Ben köfte harcına mutlaka karbonat katarım.Kesinlikle daha lezzetli olduğunu düşünüyorum.1 kg kıymaya 2 silme çay kasığı karbonat , 2 orta boy soğan rendesi , rondodan geçirdiğim ekmek ici , tuz , karabiber ve kimyon katarak yogurdum.Geceden yogrulup dolapta beklese daha iyi oluyor ama ben öğlen yoğurdum ve 6 saat kadar dolapta beklettim .

 
İcine su konan ,elektrikli , dumansiz ızgarada pişirdim .

Çorba için ise 5 domatesi kabuguyla beraber rondoda tamamen sıvı hale getirdim .Hem kabuğunun vitaminide icinde kalıyor böylece .1 yemek kasığı domates salçası , 2 yemek kasığı un  ve su ile beraber cirpma teli yardimiyla karıştırarak iyice pişirdim .kapatmaya yakın 1 bardaktan az süt kattım.Sut o eksimtrak tadı alıyor ve lezzetini yumuşatıyor.Sutun kesilmemesi için tuzu çorbanın altını kapattıktan sonra kattım .

Ve domates çorbasına yakışan , bayat ekmekleri tüketmeyi sağlayan lezzetli kıtır ekmekler.Firin kullanmıyorum bu is için .Vog tavada kısık ateşte kızarttim ekmekleri .Firindan daha pratik geliyor bana. 



Bildigimiz cacik , fakat sarımsak koymuyorum , yemiyor benim oğlanlar yoksa  ve bildiginiz makarna .

Cocuklarim bu tur menuleri cok severek yediği için ben de severek yapıyorum .Afiyet , bal olsun ❤






Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...