cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Mumlu iple kolye yapımı

9 Haziran 2013 Pazar

Mumlu iple kolye yapımı

Daha onceden H&M de beğendiğim bu kolyenin; 


 bir benzerini yaptım.Malzemelerin bir kısmı benim artık hiç kullanmadığım eski aksesuarlarimdan , bir kısmı da tuhafiyeden .Mumlu ip , zincir , hazır dizili taslar, minik pense ve yakistirdiginiz tüm diğer İncik , boncuklar ❤


Önce dizili tasları ve zinciri pembe Mumlu iple her bir zincir halkasına denk gelecek sekilde birleştirdim.


Daha sonra kullanmadığım diğer İncik boncuklardan da katip yakıştırdım . Birazda mavi Mumlu ip kullandım .İpleri kestiğim yerlerde sabitlemek için cakmakla yaktım ve eriyen kısmı yapistirdim.



Sarkik bir kolye değil , boynu saran bir kolye oldu . 



Bu arada beyaz tulum dikiyorum , onun üst kısmı resimde gözüken .






Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...