cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Peplum sevdası ❤

4 Haziran 2013 Salı

Peplum sevdası ❤


Nedir bu peplum diyebilirsiniz .Kendimce bahsedeyim.Belden eklenmiş volanli kumaşların kullanıldığı bluz ve eteklere verilen ad.Gectigimiz yaz sezonundan beri çokça gördüğümüz bu peplumlarla , ben bu kıs muhatap oldum .



Bu benim ilk peplum bluzum oldu .Trendyol dan 36 tl ye almıştım .deri görünümlü .Cok severek giyince , kendime dikmeye karar verdim .Adapazarinda oldugum o donemde pazardan aldığım leopar desenli,deri kumastan ve kendinden isiltili kot kumastan 2 tane peplum bluz diktim. Onlarda söyle ; 




Ve şimdiler de 2 tane daha diktim .Biri kendinden astarli turuncu dantel ve digeri de yumusacik beyaz dantelden .Turuncu olanın dikis sürecini görüntüledim .




Önce volanli etek kısmını kestim.Daha sonra üst kısmını basic atlet gibi kestim ve parçaları minik pileler kullanarak birleştirdim .Kucucuk kollar ekledim.Her ikisini resimledim .



Beyaz olana biraz espri katmak için kol birleşme yerine beyaz sifon kattım .Dantel , file ve sifon birlikte çok yakışıyorlar diye düşünüyorum.Ve bunda pens kullanmam gerekti oturtabilmek için  .ayrica bütün kol yaptım .haricen kol dikmedim.






Her ikisini de beyaz kotla kombinledim :) ❤











Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...