cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Sırtı nakışlı beyaz tulum bitti ❤

17 Haziran 2013 Pazartesi

Sırtı nakışlı beyaz tulum bitti ❤

Uzun zamandan beri elimde sürünen beyaz tulum nihayet bitti ve tam hayal ettigim gibi oldu .







Burda nin Mayıs sayısında ki bu kalıbı kullandım . Cok fazla ayrıntısı vardı .zaten iki ayrı parçayı tamamlayıp birleştirmek gerekiyor .Bluzun yakası pensleri , pantolonun cepleri , pileleri , astarı ve tum bunları bir kemerle birleştirme ısı derken 1 hafta sürdü .Ayrica belini toplayabilmek için lastik kullandım .kreveza olduğu için fermuara gerek olmadı .



Elimde olan ve ne yapacağımı bilmediğim pamuk ve naylon karışımı beyaz kumaşın bu tuluma yakisacagini düşündüm ve düşündüğüm gibi de oldu .once kalıbı kağıda aktardım .Bu kısmı hiç sevmem gel gor ki burda kalıpları cok güzel oturuyor .Kumasa igneleyip , kestim .


Cok eskimiş olan ipekyol un penye bluzunu değerlendiririm diye saklıyordum , cok guzel bir nakis isi vardi uzerinde .Onu özenle söktüm ve tulumun sırt kısmına diktim .



Hem eskiyi degerlendirmis oldum Hem de yeniye cok yakıştırdim.bitmiş halı bu ;


Beyaz çanta , beyaz ayakkabi ,gold kemer ve renkli bir kolyeyle kombinledim ❤








Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...