cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Yola çıkanlar ❤

5 Haziran 2013 Çarşamba

Yola çıkanlar ❤

Bu hafta yapmayı planladığım dikişlerim sunlardan ibaret ; 
1.Okuldan Ogretmen arkadaşım Fatma Hocam in ( onceden kendime dikmiş oldugum ) beğendiği ve ona dikecek oldugum önü deri ,arkası dantel (iki taraflı giyilebiliyor aslinda )tunik ( biçtim dikilmeyi bekliyor )


2.Kafamda onceden planladığım fakat malzeme eksikliği sebebiyle dikemedigim , siyah beyaz desenli kumastan diz altı boyda , siyah file ile karıştırılmış elbise .Bu Cumartesi gittiğim Bakırköy Pazarı'nda güçlü duruşu olan siyah beyaz kumaşı buldum ve bu haftaki projelerime eklemiş oldum.Elbise twist in elbisesi çok beğenmiştim , benzetmeye çalışacağım .


Kumaslarimsa söyle ; 


3.olarakta ''anne bize de biseyler diksene ''diyen kuzularım Erenim ve Batuhanim a pijama takımı .Kumas incecik pazen.Kumaslarimi kendine superman pelerini yapan batusumun bir resmini koydum ❤






Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...