cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Çanta askısı yapımı ❤

12 Temmuz 2013 Cuma

Çanta askısı yapımı ❤

 


Aslında oldukça basit ama çantanın havasını  değiştiren bir calışma .Daha onceden başka bir cantam için yapmıştım ve cok beğenilmişti , paylaşmak istedim.Cantanin kendisinin zinciri halı hazırda vardı zaten .Su son zamanlarda cok fazla gördük bu zincir icinden gecen derileri, mat kurdelalari.Onceki çalısmam da geniş mat kurdela kullanmıştım.Bunda ise elimdeki deri görünümlü kumaşı kurdele genişliğinde keserek kullandım .Oncelikle zinciri çantadan söktüm .Minik bir çengelli iğneyi kumaşın uç kısmına taktım ve bir alt bir üst yaparak zincirin tamamının icinden geçirdim .



Son olarak zinciri çantaya geri taktım ve kumaşları uçlarından el dikişi ile birleştirdim.Zincir halkalari tamamen düzeltmeniz gerekiyor yoksa kumas kısa kalıp zinciri gelebilir ...


Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...