cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Doğal nemlendirici

26 Temmuz 2013 Cuma

Doğal nemlendirici

1 hafta kadar süre ile dikis makinamdan ve evimden uzaktayim .Simdilik sadece zihnimden projeler uretmekle meskulum.Ramazan ayı olması sebebiyle cok aktif olamıyorum .Sizlere doğal bir yağdan bahsetmek istiyorum .Uzunca bir zamandır kullanıyorum ben bu yağı .İsmi Baobab yağı .Bir aktarın camında reklamını görüp almıştım ve cok memnun kaldım .2 .sini bitirmek üzereyim.


Temizlenmiş yüzünüze , parmak ucunuzu azıcık yağa bandirip yüzünüzde dağıtmak suretiyle kullanabilirsiniz .Ben neredeyse hergun kullaniyorum .Benim cildim oldukça kuru bir cilt .Sanirim kuru ciltler için uygun bir ürün .Ayrica her sürdüğümde cok kısa da olsa yüz yogasi yapıyorum .Yas ilerliyor malum.Yuz yongasının da cok faydasını gördüm .Hareketler Youtube da mevcut .Denemeyenlere tavsiye ederim ❤Bu arada net % 70 indirimler başlamış ve ben hiçbirine gidemiyorum , rüyalarıma giriyor yani o kadar , döndüğümde nasibime düşenlere inşallah ❤❤❤

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...