cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Herry cicilerim ❤

16 Temmuz 2013 Salı

Herry cicilerim ❤

2 hafta once aldığım bu parçaları ancak resimledim.2013-2014 egitim ogretim yilinin vazgecilmez parcalari olmaya aday bazilari .4 parça ürün söyle ; 
1.Çivit mavisi, hafif İspanyol paça , ütülü pantolon .Bu pantolonu şimdilik böyle kombinledim ama aynı renk bir bluz yada gömlekle taçlandirmayi düşünüyorum , fiyatı 20 tl ; 


2.Önü gri , arka parçası siyah , mevsimlik pantolon .Biraz fabrika , network tarzında bir pantolon .Pacasina dikis operasyonu gerekiyor .Fiyati 20 tl .Şimdilik böyle ; 


3.Anvelop , jarse elbise , oda yeşil ve siyah renklerde , düz babet tarzı ayakkabi ile kombinlenmeyi hak eden , rahat bir elbise , fiyatı 29 tl ; 



4.Hurrem tarzında ama modern duruşlu su yeşili küpe .Fiyati 9 tl .Ona da beyaz sifon ve dantel karışımı hırka yolda ❤











Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...