cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : İnternetten Seçilenler ❤

26 Temmuz 2013 Cuma

İnternetten Seçilenler ❤

Kumaşlarımdan uzak oldugum için şimdilerde internette gezinip model beğeniyorum.Hepsine sahip olabilmeyi isterdim ama cok mümkün değil , dikilebilirligi olanları dikmek ,benzerlerini satın almak istiyorum❤Sizlerde görün istedim ;  

Sonbahar , kıs sezonu için , dikilebilir bir elbise , eldiven cok sık , Mango da gormuştum .


Lacivert dantel etek , kumaşım var , dikebilirim❤Kemer ayrıca cok yakışmış , cok ben bir kombin .


Pantolon , gömlek takım .Tulum görüntüsü veriyor .Ayri olarakta kullanılabilir ❤


Daha onceden benzerini dikmiştim.Patchwork calismalari cok moda .Deri ve desenli kumas mevcut , dikebilirim❤


Cok beğendim , değişik  desen❤neon ayakkabi


Tülü etek , tuana buyukcinar tarzı , malzeme mevcut , benzerini yapabilirim, kemeri başarısız buldum ..


Peplum bluz ve etek kombini basarili , yaka sanırım taşlarla işlenmiş ❤


Etek ve ayakkabi favorim bu kombinde ❤




Bulunup alınası ayakkabi ve kolye ❤



Ve son olarak yanında yatilip uyunasi portföy ❤
















Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...