cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Maskulen kumas+ etek +bluz+kombinler ❤

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Maskulen kumas+ etek +bluz+kombinler ❤

Eteğim ve bluzum bitti.Kumas deri görünümlü ve lacivert bir kumas. Simdilerde etek -bluz , pantolon -bluz takimlar cok moda .Birlikte giyildiginde elbise görünümünde  oluyor .Ayri ayrı olarakta cok güzel kombinler yapılabiliyor .Canta , aksesuar ve sac degisiklikleriyle hem günlük hem de klasik olabiliyor .Elbise halı bu ;




Bu tarz biraz İvana tarzı gibi oldu.Stiletto ve zincir askili çanta ve Gold aksesuarlar ile kombinledim.Aslnda bu kombinin hakki dumduz pirasa fön ama ben her zamanki gibi bozuk maşa kullandim .Bluzu kreveza ve pileli , hatta kollar hafif karpuz kol , birde yakalar brit ile birlestirilmis .Burda nin bu modelini kullandım.




Etek ise tam klos sayılır .Onu da cok eski bir Mango eteğimden biçtim .Yandan fermuarli .Sadece kemerini daha yüksek tuttum.


Bluzu ,siyah pantolon ve farklı bir çanta kombinledim .


Eteği de günlük yapabilmek için , beyaz tsirt , renkli kolye , renkli ayakkabi , basit bir clutch ve at kuyruğu sac ile kombinledim.


Deri görünümlü olduğu için dikis hatası yapmamam gerekiyordu .Biraz beni yorsa da değdi diye düşünüyorum ❤❤❤

Yarın sifon +beyaz+dantel +dökumlu hırka geliyor ❤









Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...