cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Siyah beyaz sifon ve file kumas karışımı asil duruşlu maxi boy elbise

1 Temmuz 2013 Pazartesi

Siyah beyaz sifon ve file kumas karışımı asil duruşlu maxi boy elbise



Aslında beyaz tulumla birlikte çıkardığım bu asil elbiseyi resimleyemedigim için paylasamamistim.Daha onceden H&M den aldığım sifon bir elbiseyi kalıp olarak kullandım .Etekleri 6 parça ve can kesimli.Ust bedeni de kulplardan file ile birleştirilmiş.Mecburen astarli bir elbise ❤




Kumas akan bir kumas, iç surfileleri bile baya zamanımı aldı .Ayni kalıp mantığıyla da icine astar yaptım .İste twistin bu elbisesinden ilham aldım.


İncecik siyah deri kemeri dikis yerine gelecek sekilde kullandım .Elbiseyi kesti ama daha modern bir hava katti.Siyah stiletto ,siyah bir portföy , bakır bir kolye ve romantik bir topuz sac ile kombinledim .



Yarın da pembe dantel , maxi elbise geliyor tabii resimleyebilirsem ❤









4 yorum :

kartalicenin yuvasi dedi ki...

Eee bu elbise çoook güzel olmuş birazcık bari anlatt :)) beklermm yanii....ellerinize sağlikk

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim , selamlar

sakibekılıç dedi ki...

tek kelimeyle harika bir elbise olmuş ellerinize sağlık dikiş dikmek harika bişi bir kez daha emin oldum seviyorum dikiş dikmeyi ve takdir ediyorum böyle emek verilen işleri takipteyim sizi bende beklerim

Nilgün Sözveren dedi ki...

Hoşgeldiniz Sakibe Hanım , dikis dikmek benim icin mutluluk ve özgürlük.çok seviyorum ben de dikişi .Takipteyim sizi , tesekkurler , selamlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...