cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Yaz aksamı hırkası❤

22 Temmuz 2013 Pazartesi

Yaz aksamı hırkası❤

 Sifon kumastan yaptıgım pratik hırka bitti.Aslinda dantel katmayı istemiştim ama sonradan vazgeçtim.Baska bir projeye nasipse ❤Bitmiş halı söyle ; 





Gectigimiz kıs incecik trikodan diktiğim hırkayı kalıp olarak kullandım .Bunu da Herry hirkamdan kalıp çıkarmıştım .Herry den farklı olarak köşe kisimlari yuvarlattim. O hırkamsa söyle ; 


Dikdortgen bir parçaya kol kısımlarını acıyorsunuz.Sadece kol dikişi oluyor , yan dikis , yaka dikişi falan yok.Keserken tuhaf geliyor ama giyildiginde cok dökumlu ve sık duruyor.Kumasim sifon oldugundan kenarlar için surfile dikis kullandım .Katlayip kivirmak bu model için uygun değil , çünkü hareketli bir parça oldugundan ic dikişler gozukecektir.Ayrica kol boyunu kısa tuttum.


Yandan görüntüsü de budur ; 


Yaz akşamları için ideal bir parça .Kupelerim ile de cok yakistilar.Ben etek ile kombinledim .Ama kot parçalar ile de çık sık olabilir.Cizgili kalem  etekte benim imalatım❤❤❤



2 yorum :

sakibekılıç dedi ki...

Merhaba Nilgün hanim severek takip ettiğim harika bir blogunuz var. Rica etsem bu modeli biraz daha açıklamalı anlatan bir post hazirlarsaniz cok sevinirim :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Sakibe Hanım , bu hırkayı başka bir hırkamdan kalıp çıkarmıştım.Benzer bir çalışma da ayrıntılı anlatırım tabii , selamlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...