cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Yeni hali ile enine çizgili elbise ve isiltili aksesuarlar ❤❤❤

9 Temmuz 2013 Salı

Yeni hali ile enine çizgili elbise ve isiltili aksesuarlar ❤❤❤



Daha onceden diktiğim bu elbiseyi ; 


klasik bulduğum ve günlük giyemedigim için değiştirmeye karar verdim.Daha spor ve trend olması için can kesimini düz diktim ve sifon kolları tamamen soktum ve kendi kumaşından kol taktım.Dikiste en sevmediğim işlerden biri sökmek .Daha güzel bir calışma olacağını düşündüğüm için sabırla söktüm .Kol altlarından başlayıp etek ucuna kadar inen , boyuna çizgi olacak sekilde iki parçayı elbiseye diktim .Bereket ki temiz kalan kumasim vardı ki bu sekilde yapabildim.Son halı budur ; 


Örgülü saç , panter aksesuarli portföy , isiltili kolye , saat ve bilekliklerle kombinledim.Aksesuarlar da söyle ; 



Saat Trendyol , kolye H&M , bileklikler ben yaptım , çanta 2011 twist.
Bileklikler de aslında ipekyolun .Outlet Mağazası'ndan cok ucuza almıştım lastiği gevşedigi için .Tamamen bozdum ve deri kumasa hayalet iple tek tek diktim , hatta 2 bileklik oldu .Birlesme yerine lastik ekledim ve sempatik durması için dantelden fiyonk yapıp diktim.❤❤❤

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...