cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Arnavut Mantısı❤

1 Ağustos 2013 Perşembe

Arnavut Mantısı❤

Bu aksam iftar için yaptıgım Arnavut mantısindan bahsedeceğim sizlere.Aslinda mantı denildiğinde aklımıza suda pisirdiğimiz Kayseri mantısi gelir.Fakat Arnavut kültüründe mantı daha cok börek tarzında birsey.Annem kat kat katmerler açarak yapar ve tadından yenmez.Ben ise çalışan ve iki çocuklu bir arnavut olarak daha pratiğini yapıyorum .


Bildigimiz milfoy hamurunu(20 li olanı) once tek tek ayirip biraz buzunu çözdürüyorum.İc harcı için yarım kilodan fazla kiyma icine 3 adet soğanı yemeklik dogruyorum.Tuz , karabiber ve kimyon ile kıymayı yoğuruyorum.Tum malzeme ciğden olacak.Tek bir milfoyu 4 e bolerek icine bir miktar kiyma harcı koyuyorum ve bohça seklinde kapatıyorum .Hamur yumuşadigi için kolayca cekistirip bohça sekli verilebiliyor.



Yağlı kağıt konmuş tepsiye dizip , 200 derece fırında pişiriyorum .Ani gelen misafirler için cok pratik oluyor.Afiyet bal olsun ...



Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...