cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Çivit mavisi uzun kollu bluz ❤

10 Ağustos 2013 Cumartesi

Çivit mavisi uzun kollu bluz ❤

Geçenlerde Herry den almış olduğum Çivit mavisi pantolon için aynı renkte bir bluz dikmeyi düşündüğümü söylemiştim .Annemden de bulursa o tonlarda kumas almasını istemiştim .Canim annem her zaman ki gibi tam istediğim renkte ve dokuda kumaşı bulmuş.Ve o kumastan iste bu muhteşem bluz ortaya çıktı .

 
Önümüzdeki sezon için diktim bu bluzu , zaten kumas yaz için kalınca .Uzun kollu , onden ve arkadan ikişer pile seklinde pensli bir bluz.

Yuvarlak yaka düz inen bir bluz seklinde kestim .hatta eteklere doğru biraz geniş bıraktım ki pile yapmaya uygun olsun. Üzerimde prova ederken iğne ile pile yerlerini belirledim.pileleri yaptıktan sonra biraz etekleri kastigi için yanlara yırtmac actım.


Pantolonum yanımda olmadıgı için birlikte deneyemedim .Pantolon şöyleydi .


Aynı tonlarda parçaları takimlama olayını sanırım önümüzdeki sezonlarda sıkça göreceğiz .

Şimdilerde karışık deseni olan ipek sifon bir kumastan pantolon , bluz takimi dikiyorum .En kısa zamanda onuda paylaşacağım❤ Kumaşım ise söyle ; 




Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...