cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Dantel Kolası Nasıl Yapılır ?

25 Ağustos 2013 Pazar

Dantel Kolası Nasıl Yapılır ?

Evimde derin bir temizliğe girişmiş bulunmaktayım . Okul,haftaya ilk kurul toplantısı ile başlıyor .Ben de bu sürece kadar bu temizlik işini bir an önce başımdan  savmak istiyorum .
Store günesliklerin bazılarının ucu için dantel yapmıştım ve cok severek kullanıyorum.Dantellerin muntazam ve güçlü durması için kola yapılması gerekiyor .
Öncelikle dantelleri ılık suda yıkadım ve yıkama suyuna bir çay kasığından az çivit koydum .Arada makinada da beyazlar için kullanırım .Cok ise yarar ve bembeyaz olmasını saglar çamaşırların ❤
Dantelleri suda biraz bekletirken , büyükçe bir tencereye 4 kaşık nişasta koydum ve karıştırıp biraz kıvam almasını sağladım .
Durulanmis temiz dantelleri altını kıstığım tencereye koydum ve 10 dk kadar kaynattim .


Tencereden aldığım dantelleri biraz soguduktan sonra kuruması için serdim ve kuruduktan sonra bu hale geldiler ; 


Biraz fazlaca kurulduğu icin once biraz elimle dantelleri actım ve titiz bir ütü ile kolalama işlemini bitirmiş  oldum .

Geriye sadece keyifli seyri kaldı ❤



Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...