cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : En pembe ❤

8 Ağustos 2013 Perşembe

En pembe ❤

Zehra barbinin pembe dantel elbisesi bitti ve bayramlik olarak giyildi bile. 



Kız cocuklarının doğasında süslemek var.Ben de süslü bir hala olarak Zehra nin çokça ilgisini çekiyorum.

Kumaşı Bakırköy pazarından Zehra için almıştım.Pratik biçtim ve dikişlerini geçtim.Sahibine tam olduğu için tadilata gerek kalmadı .


Benim kızım olmadıgı için Zehra ya birşeyler dikmek ve giydirmek cok keyifli oluyor❤Kız cocukları için kumas, renk ve model alternatifleri cok fazla .


Mutlu günlerinde giy halacim , bahtın açık olsun ❤






2 yorum :

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Allah anne babasına bağışlasın. Benim de bir oğlum ve bir kız yeğenim var:) Yeğenim kızım olsa ancak bu kadar sevebilirdim. Eşim bile öyle çok duygularını belli etmeyen bir adam olmasına rağmen Gülce'ye duyarsız kalamıyor. Geçenlerde doğum günü için gümüş kolye ve bileklik almış cadıya. Ben ise arada fıstığıma bir şeyler örüyor ya da dikiyorum. Erkek çocuklar kendilerini fazla sevdirmiyorlar, bir de onları süsleyemiyorsun:)) Kızlar çok sıcak kanlılar. Allah bağışlasın herkesin evladını. Sevgilerimle.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet , kesinlikle öyle .Amin , Allah sizinkileri de bağışlasin , tesekkurler ❤️

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...