cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : İpek Şifon ve Marmaris ❤

14 Ağustos 2013 Çarşamba

İpek Şifon ve Marmaris ❤

Tatil için geldigimiz Marmaris ten yazıyorum.Adapazarinda bitirmis oldugum , giyilmesi buralara nasip olan pantolon -bluz takim huzurlarınızda ❤;


İpek şifon , muhteşem renkler , çizgiler ve çiçekler .Kumasi cok beğenerek almıştım.Kumas buydu ; 


Cok basit bir  kesimle bu takım cikti ortaya .Kumasin tamamında 2 çiçek deseni vardı.Birini pantolona , birini de bluze denk gelecek sekilde kestim .Gri renkler ağırlıklı ön kesimlere , nar çiçeği renkler ise arka kesimlere denk geldi.


Daha onceden Zara da bir paçası digerinden farklı olan sifon , salas , belden ipli pantolonu cok beğenmiştim .Aklimdaydi ve bu projeye nasip oldu farklı paçalar .Ben beline lastik koydum.


Bluzu kemerle topladım , resimde göründüğünden daha uzun bir bluz .


İpekyol , antik sarı cicek kolye ve daginik dalgali sac ile kombinledim .Ayaklarda parmak arası terlikler bu kıyafetin kombini olmasa da , Marmaris e uygun bir kombin oldu .


Resimler her zaman ki gibi cok net değil .Döndüğümde hem blog düzenlemesine hem de resimlere el atıcam .Simdilik bu kadar ❤




Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...