cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : İpekyol -Twist Tutkusu ❤

4 Ağustos 2013 Pazar

İpekyol -Twist Tutkusu ❤



Cuma sabahı telefonuma gelen %70 ipekyol twist indirimi beni harekete geçirdi ve yenibosna -güneşli outlet Mağazası'nda aldım soluğu .Bu mağaza oldukça büyük , twist ve ipekyolu aynı anda bulmak mümkün .Outlet olduğu için cok güzel ürünler , cok ucuza yakalayabiliyor .Ben zaten twist tutkunu olarak sürekli ürünleri takipteyim .Sezonda gözüme kestirdiklerimi , indirimlerde yakalayabiliyorum .Kiyafet degil ama aksesuar aldim.İste bunlar payıma düşenler;
1.Turuncu peplum ile kombinlenmisti sezonda , ipekyol antik sarı kolye , 30tl ❤


2.Tasli , dolambaçlı twist Gold kolye , 15 tl ❤ Herseyle kombin olabilecek , klasik bir parça .


3.Buyuk kolye uçlu , siyah ve gold twist kolye 18 tl ❤


4.Neon yeşil , zincirli ve püsküllü portföy 39 tl❤Siyah parçalara kombin olabilir .


5.Son olarak , kuru kafa desenli gece mavisi , sapı ahşap , klasik görünümlü ,trend portföy , 39 tl❤.









Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...