cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Misafir Menüsü ❤

31 Ağustos 2013 Cumartesi

Misafir Menüsü ❤

Temizliğim bitti ve ben her zaman görüşme fırsatı bulamadığım komşularımı davet ettim.Menum şöyleydi ; 
1.Patatesli kıymalı gül böreği 
2.Sebzeli kısır 
3.Yogurlu sehriye salatası 
4.Sütlü irmikli tatlı 


Ben sizlere yoğurtlu sehriye salatasından bahsetmek istiyorum .Malzemeleri ; 
1 paket tel sehriye 
Tane mısır 
Kozlenmis kırmızı biber 
Minik salatalık turşusu 
Soğan 1 adet ( varsa taze soğanda olur ) 
Maydonoz , dereotu 
Yoğurt ( icine cok az mayonez katılmış ) 
Tuz 

Once genişçe bir tencerede sehriyeleri kavurdum .İcine tavuk suyu koyarak pilav gibi pişirdim .Zaten hemen pisen birsey .Onu soğumaya bıraktıktan sonra diğer malzemeleri minik minik keserek bir kaba aldım .Sehriyeler soguduktan sonra yoğurt hariç tüm malzemeleri aynı tencerede katip karıştırdım .Son olarakta , mayonezle karıştırdığım yoğurdu da salatama ekledim .Süslemesi size kalmış .Afiyet bal olsun 


Ve "bize makyaj yapar mısın Nilgün Teyze "diyen komşu kızları .Annelerinden izin alınarak ,meraklı sorular eşliğinde yapılan makyajlar ❤


Sağdan sayıyorum ; 
Elif , Hatice ,Zakire ,Şevval , Azra , Asude ❤. 

Ve son zamanlarda zaman ayıramadığım dikiş projerim  yakında blogda .
Çizgileri karıştırılmış , yanları dantel detaylı , 80 lerden kalma etek- bluz ❤


Ve kot elbise yola çıkıyor ❤






Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...