cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Siyahın Asaleti 👏

6 Ağustos 2013 Salı

Siyahın Asaleti 👏



Bayram için doğduğum büyüdüğüm sehire ailemin yanına Adapazarina geldim.Annem dikis masterı olduğu için annemle günlerim cok keyifli ve verimli gecer.Zaten tum dikis bilgi ve yeteneklerimi anneme borçluyum ❤Bana muhtesem kumaslar almis gene .Tabii bende hemen yeni birşeyler dikmeye basladim .Siyah güpürden bluz ve ince penyeden korsajlı maxi etek .


Aslında niyetim gunluk , salas görünümlü bir etekti ama güpür bluz ve aksesuarlarda oldukça güzel bir davet kıyafeti oldu.

Bluz için kumas azdı.Bluzun ucuna fistolu kısmını getirdim , dikis yok uçlarında .Atlet modeli gibi kestim ve diktim .Oldukca basit bir dikis ama kumastan dolayı gösterişli bir bluz oldu.


Etek ise 4 parça , bel kısmı korsajlı ve beli lastikli bir etek .2 parça yanlara , 2 si on ve arkaya denk gelecek sekilde biçtim .Etek uçlara doğru genişleyen parçalar bunlar tabii.Farkli bir penye ile gunluk giyilebilir .


Kullandığım aksesuarlar ise söyle ; 


Ve yigenim Zehra barbiye dikeceğim pembe dantel elbise ve civit mavisi uzun kollu pile pensli bluz yolda , en kısa zamanda onları da paylaşacağım .






3 yorum :

GÜLEN dedi ki...

gercekten tebrıkler dikimler harika hazır gıbı elıne saglık bende beklerım

GÜLEN dedi ki...

elinize saglıkkk

Nilgün Sözveren dedi ki...

çok teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...