cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Yeni Sezon ve Yeni Kumaşlar ❤

23 Ağustos 2013 Cuma

Yeni Sezon ve Yeni Kumaşlar ❤

Adapazarı'ndan almış oldugum bir dolu kumaşı nihayet yıkayıp dikilebilir hale getirdim.Kumas pazarlarında yeni sezona dair ipuçları bulmak mümkün .Ben de çoğunlukla sonbahar kıs sezonuna uygun kumaşlar aldım .Bir kısmı şöyle ; 


Önümüzdeki sezonda düz ve parlak kadifeler , ince kaşmirler ve gecen sezonda patlayan deriler cok revaçta olacak .Ben de kendime hepsinden aldım.En cok kadifeleri sevdim ve onlarla Patchwork etek yada elbise yapmayı kurguluyorum .


Aradığım kot kumaşı da buldum.Onunla da yakası taş işli bir elbise planlıyorum .Taşlar ipekyol bilekliklerimden artan taşlar ; 


Ayrıca bir kot mont alıp ,tek kolunu kanaviçe işi ile yada mat payet ile süslemeyi düşünüyorum .Mont muhtemelen H&M den olacak .Oda yakın zaman projelerimden .Şoyle bir ornek ; 



Bir sürü de triko aldım.Tarzim olan salas hırkalardan dikerim sanıyorum ; 


Ve son olarakta deri kumas , cok fazla var , ne yaparım bilmiyorum , onun için sezon hele bir gelsin ❤


Ve hayata gecmis 2 proje de kesilmek ve dikilmek için beni bekler , sezon kacmadan giyilebilecek parcalar olacak , o kumaşlarım ise şöyle ; 







Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...