cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Alınanlar ❤

19 Eylül 2013 Perşembe

Alınanlar ❤

Okullar açıldı malum .26 saatlik yeni ders programım ile görevime , sabahın köründe uyanmalara başladım artık .Bir de ortaokula başlayan Eren'imin okul heyecanı , kreşine hiç gitmek istemeyen Batuş' umun ağlama krizleri ile yoğun bir haftanın içindeyim. İnşallah herşey bir rutine bağlandığında bu yoğunluk azalacak ama bu yoğunluğu yaşamadan da maalesef ki bitmiyor .Tüm bu hengamede ben de yazmak istediğim yazılarımı yazamadım ve şimdi hepsini parça parça yazmaya karar verdim .

İşe başlamam ile özgürce gezmelerim de başlamış oldu .Tabii çoktandır uğrayamadığım Torium'a uğradım bu hafta ben de .Torium Herry outlet olmuş ve bunlarda Herry 'den payıma düşenler ; 

1.) Hardal sarısı kalın jarse kalem etek; 
Daha önceden Blake Lively namı diğer Gossip Girl 'ün Serena Wan Der Woodsen 'in üzerinde gördüğüm hardal elbiseye bayılmıştım.Zaten bu kızın gerçekte ve dizide ki tarzı da çok hoş .


Ben de aynı tonda bir kalem etek buldum .Hatasız bir duruşu var ❤, fiyatı 20 tl (hırkam bitsin kombini paylaşacağım)


2.)Basic gri tişört ❤ 5 Tl 


3.)Penye kumaştan tok , kalın tayt , pantolon gibi duruyor , kırmızı ❤10 tl 


Ve Herry dışında da , kargosu heyecanla beklenen 1V1Y alışverişi ❤;


Bugünkü diğer yazılar ; 

















7 yorum :

Eda Özer dedi ki...

güle gğle kullan canım etek beyaz gömlek kombini çok hoş :)

gooogoook dedi ki...

Güzel detaylar, çok hoş hepsi güzel günlerde giyilsin. Sevgiler.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim ❤

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim , sevgiler , selamlar ❤

Nebihan AKÇA dedi ki...

Okul bizi de fena çarptı bu hafta alışırız haftaya inşallah. Çok güzel olmuş elbisen tunik olarak da düşünülebilir aslında. Bu sıkışıklıkta iyi değerlendirmişsin zamanı, Allah zamanını daha da bereketlendirsin :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Amin canım ya , senin de inşallah .tunik olarakta cok güzel olur evet , başka kumastan da tunik deneriz , selamlar ❤

Belle Amie dedi ki...

Kalem etegin bu sene vuracagi damga belli zaten,
Bu hardal sarisiyla daha bir yasimiza uygun olmus

Cok hos :)
Sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...