cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Burda Eylül Ayı Dikis Etkinliği ❤

14 Eylül 2013 Cumartesi

Burda Eylül Ayı Dikis Etkinliği ❤

Mirayın Bohçası sayfasında okuduğum Miray Hanım'ın ev sahipliği yaptığı bu etkinliğe katılmak için ben de çalışmalara başladım. Daha önceden kot elbise yapma planım vardı zaten .Sadece kalıbı Eylül sayısından seçtim ve bu elbise de karar kıldım ; 



Önerilen krep saten ve sifon gibi yumuşak kumaşlar olmasına rağmen ben sert bir kot kumaşı ile denemeye karar verdim.Şimdilik sorun yok gibi .Elbise ortaya çıktı sayılır .Yaka ve etek uçları ile son rötuşlar kaldı.
Genel olarak kollar ve omuzlar havalı bir görüntü katıyor elbisenin bütününe .Bir aksilik çıkmazsa bugün bitirebilirim sanırım. Elbisemin son hali ise bu ;



8 yorum :

Nebihan AKÇA dedi ki...

Maşallah ne ara diktin. Çok güzel görünüyor :) Kota yakışmış model. Nasıl olacak acaba bitince :)

Miray dedi ki...

Süpersiniz...Merakla bitmiş halini bekliyorum.

Miray dedi ki...

Bu model için merak ettiğim bir konu vardı. Kol altını tam kalıba göre mi kestiniz? Modelde kol altı biraz açık gibi gelmişti bana.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Saol Nebihan cim , okullar açılmadan bitireyim istiyorum .Kumas biraz dik olduğu icin tam oturmaz ise one de pens geçebilirim ..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Tam kalıba göre kestim .Biraz düşük gibi gelince omuzlardan biraz daha içeri girdim. Simdilik tam gibi kol altları .Bitmis halini kombinleyip paylaşacağım inşallah , selamlar ❤

Nilgün Sözveren dedi ki...

Tesekkurler ❤

Swotpisces dedi ki...

son halini merak ediyorum... :)bir de kelime doğrulamayı kaldırsanız süper olur...

Nilgün Sözveren dedi ki...

İnanin bilmediğimden oluyor tüm bunlar 😄 Nasıl kaldırabilirim bir keşfedeyim .Son halini paylaşacağım inşallah .Bu arada kot kumas Adapazarı'ndan ❤hamarat çarşambadan , selamlar ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...