cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Çizgilerin Gücü ❤Power of Stripes

5 Eylül 2013 Perşembe

Çizgilerin Gücü ❤Power of Stripes

Okul sürecine hazırlık hızla devam ediyor .Ders programları , zümreler , toplantılar , kararlar.Bugün özellikle çok yoğun bir gündü benim için .Bitirmiş olduğum çizgili  etek bluz yayınlanmayı beklerken , huzurlu bir şekilde dinlenemedim tabii.Yani aslında projelerimi resimlemek işin en önemli kısımlarından biri .Bugün de bu resimler çıktı en nihayetinde ; 


Kalıp kullanmadım .Daha önceden bu tarz bluz ve etek diktiğim için gerek duymadım .Bluzu reglan kol kestim ve diktim .Çizgiler keserken kılavuz olsa da, çizgileri simetrik bir şekilde denk getirebilmek uğraştırdı doğrusu .Kollardaki çizgiler aynı yöne , bluzun ön ve arka parçasındaki çizgiler aynı yöne olması için ciddi çaba gösterdim .Kumaş yetmediği için aynı tonda bir dantelden bluzun etek ucuna ekleme  yaptım .Danteli burada kullanınca , yan dikişler üzerinde kullanmaktan vazgeçtim . 



Etekte ise çizgi yönünü biraz eğik yapabilmek için kumaşı köşeden katlayıp verev kestim.Etekte de ön ve arka parça üzerindeki çizgiler bir bütün gibi gözükmesi için çok uğraştım .Yarım kloş bir etek çıktı ortaya .


Çizgi yönleri çok farklı olsa da , birbirlerini çok iyi tamamladıklarını ve kıyafetin bütünde güçlü göründüğünü düşünüyorum .


Gold "kemer , küpe , saat ve bileklikler " + beyaz stiletto + ahşap saplı çanta +toplu saç ile kombinledim .

Diğer bir kombin ❤Etek benim imalatım ; 



Daha önceden diktiğim ve bu yaz çok giydiğim siyah çizgili elbisem de buydu .Onda da çizgilerle oynamıştım.

Kot kumaşımı henüz kesmedim .Zihnimde netleşti gibi .Uygun kalıp arıyorum aslında .Hicbir özelliği olmayan , dizde , pensli bir elbise hayal ediyorum .En kısa zamanda paylaşmak üzere ❤






2 yorum :

gooogoook dedi ki...

Nasıl güzelmiş bu çizgililer kaçırmışım, elinize sağlık harika görünüyor.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok teşekkür ederim , selamlar ❤️

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...