cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Gold Rush & Black❤

2 Eylül 2013 Pazartesi

Gold Rush & Black❤

Ve artık tatil benim icin bitti, bugün itibariyle göreve başladım.Ögretmenlik mesleği bir bayan icin en ideal meslek bence .Ozellikle 5 yıl özel sektörde bankacılık yapmış biri olarak öğretmenliğin ne denli ideal bir meslek olduğunu cok iyi biliyorum .

Bugün siyah ve altın kombini yaptım .Siyah malum cok asil bir renk ve her ortamda , tarzda kullanılabilir .
Bu sene siyah ve altin aksesuarlari cok gördük.Ben de ki yansıması ise böyle ❤





Bluz ;Koton 
Etek ; benim imalatım ❤
Aksesuarlar ise söyle ; 


Gözlük ; Cavalli ( Sirkeci - Doğubank ) 
Saat ; Gucci ( Havaalanı - Freeshop ) 
Kolye ; Twist 
Bileklik ; Hediye ❤


Ayakkabi ; Bambi ( Torium ) 
Çanta ; Twist 

Çizgili etek ve bluzumun minik ayrıntıları kaldı.En kısa zamanda paylaşacağım ; 












Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...