cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Kot Elbise Kombini❤️Jean Dress Combination

23 Eylül 2013 Pazartesi

Kot Elbise Kombini❤️Jean Dress Combination

Bugün 7 saat ders , nöbet ve Pazartesi sendromu ile birlikte zor geçen bir gündü benim için.Dikmiş olduğum kot elbiseyi bugün giyebildim.
Elbise ön planda olacak şekilde bir kombin yaptım .





Gold ağırlıklı aksesuarlar , kapitone desen çanta ve siyah stiletto kullandım.Saçlarım çok uzadı ve bende örgülü saç kullanmak istedim.



Saat ; Momentus ( eski ) 
Çanta ; Bahçeşehir Pazarı 
Bileklikler ; Bakırköy Pazarı 
Ayakkabı; Trendyol ( ? ) 




Bir türlü fırsat bulup gidememiştim ve nihayet yarın dip röfleye gidiyorum.






6 yorum :

Miray dedi ki...

Elbiseniz gerçekten çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok teşekkür ederim ❤️

Merve Denlikol dedi ki...

Çok güzel bir kombin olmuş. Ellerinize sağlık;)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok teşekkür ederim :))

NEHİRCE HOBİ dedi ki...

Cok guzel olmus ve yakismis gule gule giyin :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok teşekkür ederim ❤️

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...