cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Metalik Siyah & Hardal Sarı ❤️Metallic Black & Dark Yellow

27 Eylül 2013 Cuma

Metalik Siyah & Hardal Sarı ❤️Metallic Black & Dark Yellow


Metalik siyah hırkamı bugün giyebildim.Sert geçişli bir kombin oldu.Siyah zaten oldukça güçlü bir renk, bir de metalik olunca daha güçlü görünüyor.Hardal sarı ile birlikte bu sonuç çıktı ortaya;




Yaka tam olmasa da hakim yaka görüntüsünde oldu.Daha önceden belirttiğim gibi kumaşın görüntüsünden dolayı ceketi andıran bir havası var. Halbuki incecik bir penye kumaş.




Okulda bazı arkadaşlarımın hazır bir ürün olduğunu sanmaları beni ayrıca mutlu etti.Pervazlara geçilen çift dikişin etkisi diye düşünüyorum.


Başka birçok opsiyon ile kombin olabilecek bir parça oldu.Bir daha ki sefere siyah ve gümüşlerle kombin yapmak istiyorum.



Yengeme bir hırka yapmıştım daha önceden ,kendime bu hırka ve hala kumaş mevcut.Kalan kumaşla böyle bir tunik düşünüyorum ;


Hırkamın dikiş süreci



Bu arada patchworklu dantel -jarse etek bitti.En kısa zamanda yayında



www.nilgunsozveren.blogspot.com

14 yorum :

Nebihan AKÇA dedi ki...

Çok güzel olmuşsun canım ceket gerçekten hazır gibi duruyor dikişinin düzgünlüğünden. Saçlarına bayıldım bu arada :))

Eda Özer dedi ki...

ne güzel bi renktir o gene çok şıkısınız :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nebihan ' cım❤️

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Eda'cım ❤️

Büşra Nur Boz dedi ki...

Elleriniz sağlık ne güzel elinizden geliyor da dilediğinizce oynuyorsunuz kumaşlarla :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet , dikis dikmek böyle bir özgürlük veriyor , cok teşekkür ederim Büşra cım❤️

Miray dedi ki...

Çok güzellll olmuşşşşş....Ellerinize sağlık...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok teşekkürler Miray cim ❤️

Terzi Esma dedi ki...

gerçekten ceket gibi duruyor ve çok havalı olmuş canım güle güle giyin inşaalah..

Nilgün Sözveren dedi ki...

İnşallah ❤️,çok teşekkür ederim ...

Merve Denlikol dedi ki...

Harika bir penyeymiş. Sadece kesimle çok hoş bir ceket olmuş. Çok beğendim. Güzel günlerde giy. Ellerine sağlık;)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet kumas güzel bir penyeden .Cok teşekkür ederim ❤️

gooogoook dedi ki...

Harika bir çalışma olmuş Nilgün Hanım, ellerinize sağlık gerçekten hazır gibi. Daha önceden yorum yapamıyordum plus özelliğine henüz geçmediğimden böyle daha iyi olmuş, rahatça yorum yazabiliyorum. Yeniden ellerinize sağlık diyorum, çok hoş gerçekten;) Sevgiler.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim , yorumunuz mutlu etti beni , sevgiler , selamlar ❤️

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...