cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Mimlenme Operasyonu ❤

8 Eylül 2013 Pazar

Mimlenme Operasyonu ❤






Çok başarılı bir operasyon olduğunu düşünüyorum ve ben de soruları cevaplıyorum .



1.) Önce kısaca kendini tanıtır mısın ? (İsim yazmak zorunda değilsiniz, fakat şehir belirtmenize sevinirim.)



Nilgün Sözveren ,moda ,dikiş ve tasarım sevdalısı ,öğretmen , yüksek lisanslı ,anne , mutfak delisi , tasavvuf yürekli ,İstanbul 



2.)Blog yazma fikri nereden aklına geldi? 


Aslında tasarım çoktandır hayatımda yer alıyordu ve benzer bloglardan etkilenerek ben de yazmaya karar verdim.Benim tarzımda insanlarla iletişim kurmak için iyi bir platform olduğunu düşünüyorum.



3.) Blog içeriğin nedir ? 

Dikiş, moda ,alışveriş ,mutfak ,tasarım ,incik , boncuk

4.)Hangi konularda yazılar okumak hoşuna gider ? 

Dikiş ve moda en çok ilgimi çeken konulardır .Aslında günümüz kadınına dair herşey 

5.)Kitaplarla aran nasıl ?Klişe bir soru olacak ama en son okuduğun kitap nedir?

Tasavvuf çok seviyorum.Son iki yıldır bu alan ile ilgili birçok kitap okudum.Vizyonumu değiştirdi diyebilirim.Son okuduğum kitaplar ise ;
Ruhun Deşifresi ,Mehmet Ali Bulut 
İstemenin Esrarı ,Muhammed Bozdağ


6- Modayı takip eder misin? Moda deyince ne anlıyorsun? 


Deli gibi hemde , moda kendini devamlı güncelleyen ,  kadın ve( malesef ki )pazarlama dünyasını yakından ilgilendiren bir fenomen durum.İyi ki var yani moda 

7-Peki ya kozmetik deyince ?


Kadın dünyasının vazgeçilmezi tabiki de , cilt , saç ,sağlık önemli konular .Ayrıca makyaj başlı başına bir sanat 


8- Ne tarz müziklerden hoşlanırsın? 

Yabancı ve türkçe güncel ve ritimli müzikler 

9- Bloğuna ilişkin yapmak istediklerin neler ? Kendini geliştirdikten sonra ne düşünüyorsun? 

Aslında yapabildiklerimi paylaşmak en büyük amacım.Sadece içerik yeterli değil.Sayfa düzeni ve tasarım da başarılı olmalı .Devam edebildiğim kadar yazabilmek isterim. 



10-İyi bir blogger olmanın yolu nedir sence?


Başarılı içerik , tasarım ve blog takipleri , geri dönüşler önemli bence  


11- Blog dünyasında gördüğün en büyük yanlışlar neler ? 


Ukala bulduklarım var malesef ki ...


12-Bu etkinlikten tam olarak beklentin nedir ? 

Benim gibi düşünenlerle buluşmak ve daha çok paylaşım 


13- Bulunduğun şehirde yaşayan diğer blogger arkadaşlarla buluşma ayarlansa katılmak ister misin ? 


Kesinlikle evet.

14- Kendinle ilgili 3 olumlu, 3 olumsuz özelliğini söyleyebilir misin? 


Pozitif, pratik ve güzel 

Sabırsız ,hırslı ,mızmız


15- Bu tarz bir etkinlik nasıl daha da geliştirilebilir ? 


Tekrarlanarak ve daha çok kişiye ulaşarak 

Hiç yorum yok :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...