cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Silver Rush & White ❤

9 Eylül 2013 Pazartesi

Silver Rush & White ❤


Yaz artık kaçmak üzere .Yazın başında diktiğim beyaz tulumumu bir kez daha giyebilmek adına gümüş aksesuarlarla kombinledim ve sizler için resimledim ; 


Sıcak desek değil , serin desek hiç değil .Sanırım hafif montlar bu geçiş mevsimleri için en uygun olanlar .Ben de bir kot mont aldım tulum üzerine .


Son dönemlerde altın aksesuarlar her ne kadar revaçta olsa da , gümüş her zamanki gibi şık ve asil .


Topuz tokası ile topladığım saçlar , gümüşler ve masvavi bir çanta ile kombinledim .
Kot mont ; Adil ışık ( eski ) 
Tulum ; benim imalatım 
Aksesuarlar ise ; 



Kolye ve küpeler ; Koton 
Saat ; internet 
Bilezikler ; Donna Karan NY
Diğer üçgenli bileklik ; aslında bir kemer ( eski ) 
Çanta ve ayakkabi ; Nine West 
Kemer ; annemin gençlik yıllarından ❤



Ve hoşçakal yaz , Rabbim ömür verirse bir sonraki seneye ❤
www.nilgunsozveren.blogspot.com






4 yorum :

verda varlı dedi ki...

kombin çok hoş özellikle tulum ve ayakkabı beni benden aldı:)sizi takibe aldım bende beklerim http://birfiskelezzet.blogspot.com/ sevgiyle kalın:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim , bende takipteyim , selamlar ❤

melek inan dedi ki...

Takılarınızı çok beğendim. Çok ta yakışmış size :) takipteyim bende beklerim mutlaka :)
http://basibaglikiz.blogspot.co.at/

Nilgün Sözveren dedi ki...

teşekkürler ,gelirim tabiki ,selamlar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...