cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Tütü etek ❤Ballerina Skirt

14 Eylül 2013 Cumartesi

Tütü etek ❤Ballerina Skirt

Küçük bir kız iken hep balerin olmayı hayal ederdim .Tamamen eteklerinden dolayı ❤Namı değer tütü etek ❤


Dik duran tül kumaşlarla yapılıyor malum tütü etekler.Benim tül kumaşım biraz daha yumuşak olduğu için biraz şifon havasında oldu .Her zamanki gibi içine elimdeki dantel kumaşlardan birini ekledim .





Tül kumaşi tam kloş kestim.Daha sonra ön ve arka ortaya gelecek şekilde 2 dantel kumaş kestim ve ekledim .Astarı ise çok kabarık durmamasi için yarım kloş kestim .


Tül ve dantel kumaşların beli astara göre çok geniş oldu .Çünkü amacım tülü büzdürüp daha zengin göstermekti .Teğel yaparak elimde büzdürdüm.



Tülü astarın beline sabitledim .Astar kumaşından lastik genişliğinde kemer yaptım .Biraz da lastikle büzdürmüş oldum .Ve son olarak güzel bir ütü ile tütü eteğimi bitirmiş oldum ❤

At kuyruğu saç ,krem rengi çanta ve alçak topuk stiletto ile kombinledim.Aksesuar olarak antik sarı bilezikler ve küpe kullandım.
Bluz ;Herry 



Bu arada google + yorumları kapattığım için önceden yapılan yorumların tamamı elimde olmayan sebeplerden dolayı silindi malesef ki...












13 yorum :

Nebihan AKÇA dedi ki...

Ne güzel olmuş valla süpersin, etek boyu da çok güzel.Çok da yakışmış :)

Ceyda Çiçek dedi ki...

ellerinize sağlık harika olmuş.. birde kelime doğrulaması var haberiniz olsun :) selamlar..

Hacer Dayi dedi ki...

Elinize sağlık çok çok güzel olmuş. İyi günlerde giyin

Selenay K. dedi ki...

Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. :) Güle güle giyin.

http://dreamglamour.blogspot.com/

Nilgün Sözveren dedi ki...

Sen de süpersin Nebihan cım ❤, en sevdiğim etek boyu budur , cok teşekkür ederim , selamlar

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim Ceyda Hanim , kelime doğrulamayı nasıl kaldıracağım , dün bakımdan ama bulamadım tabii , selamlar ❤

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim ❤

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok teşekkür ederim , takibe alıyorum sizi , selamlar ❤

Eda Özer dedi ki...

çok güzel olmuş elinize sğlık çok da yakışmış :) bu arada bende beklerim blguma :)

Tulay Demirbas dedi ki...

çok güzel olmuş
ii günlerde giyin
bende kızıma yaptım
aynı sizinki gibi az kabarık
takipteyim artık
sevgiler:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim .ben de sizleri takibe aldım

Iclal Bicer dedi ki...

ellerine sağlık çok şık olmuş.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim İclal Hanim ❤️

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...