cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Dantel Yamalı Kalem Etek &Deri Bluz

1 Ekim 2013 Salı

Dantel Yamalı Kalem Etek &Deri Bluz

Bu günlerde biraz farklı hissediyorum.Normalde çok enerjik ve pozitif olan ben , yorgun ve depresif hallerdeyim birkaç gündür.Hafta sonu gene birşeyler ürettim ama yazısını yazıp resimleme işlemini maalesef ki yapamadım.Hatta kombin yapıp okulda giymeme rağmen fotoğraflama krizini aşamadım.Resimlerimi hep oğlum çekiyordu ama okul süreci buna engel oluyor artık.

Dantel yamalı etek için; önce sadece enine esneyen jarse kumaş ile kalem etek kestim.Fakat etek boyu çok kısa kaldığı için eteği uzatmak adına parça eklemek zorunda kaldım.Kumaş yetersiz olduğu için ve sadece enine esnediği için eklediğim parçayı da ortadan dikişli yapmak zorunda kaldım.




Dantelleri de etek üzerinde dikişlerden 2 cm içerden olacak şekilde biçtim.İğne ile sabitlediğim dantelleri kumaş kenarından sürfile dikiş ile eteğe diktim.Eteğin son ayrıntılarını yaparak bitirdim.





Bu sene de deri sezonunu bu bluz ile açmış bulunuyorum.Geçen sene diktiklerim ve aldıklarımla birlikte birçok deri parçayı severek giymiştim.Bu sene de devam eden bir trend ,deriler.Bu bluzu de biraz spor görünmesi için , hiçbir özelliği olmayan ,bol ve düz inen bir modelde kestim.Kolları da uzun kestim.



Böyle bir kombin yapmıştım ama fotoğraf çekemediğim için üzerimde sunamadım.Ama kesinlikle sizler için üzerimde fotoğraflayacağım.



Bu hafta;

1.)Ekru ,yaka detaylı bluz biçildi ,dikilecek.
2.)Bakırköy pazarından aldığım gerçek deri ile clutch ya da benzeri bir çanta yapılacak.
3.)Okuldan arkadaşım için kendi kumaşı ile uzun kollu basic bluz dikilecek. 


Ayrıca siyah tül ile etek hayalim hala top 1 fikir olarak zihnimi meşgul etmekte fakat maxi boy mu, ara boy mu yapsam bilemiyorum.

Şimdilik böyle .












8 yorum :

Ceyda Çiçek dedi ki...

ellerine sağlık Nilgüncüm harika görünüyor az çok üstünde hayal ettim bence güzel bir kombin..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok teşekkür ederim ❤️, selamlar

Miray dedi ki...

Ne kadar haramatsınız... Hepside çok güzeller...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok saol , mutlu oldum yorumunla ❤️, hem ayrıca sen de hamaratsin , selamlar

Kerime Günaydın dedi ki...

çok güzel ellerine sağlık. dikişten korkuyorum ben korkmasam özeniyorum vallahi dikiş dikenlere :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Kesinlikle yaparsınız , deneyin derim , cok teşekkür ederim

Necla Solen dedi ki...

Eteğin ve deri bluzun çok güzel olmuş, ellerine sağlık canım:=)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim , selamlar ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...