cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Deri Portföy / ️Leather Clutch Bag

3 Ekim 2013 Perşembe

Deri Portföy / ️Leather Clutch Bag


Makinem diker mi diye tereddüt ettiğim gerçek deri portföy sorunsuz bitti.




Öncelikle deri parçayı biçtim.Deri oldukça eski ve hırpalanmıştı.Sağlam yerlerinden kesmeye dikkat ettim.Deriyi sökemeyeceğim için dikiş hatası yapmamam gerekiyordu.Çok şükür ki  hatasız diktim.


Astarını kapitoneden biçtim.Kapitone kalın olduğu için deri kumaşın daha güçlü durmasını sağladı.



Astarın iki yan dikişine, zircir askıyı takabilmek için deri kumaştan yaptığım biritleri diktim.Biritleri dikmeden önce metal aksesuarları içinden geçirdim.


Astarı da minicik içe kıvırarak deri üzerinden son dikiş ile temiz hale getirdim.
Zincir başka bir çantamın askısı.Aslında deriden askı yapacaktım ama son anda böyle yapmaya karar verdim.


Bir de püskül yapıp yandan sarkıtmayı düşünmüştüm.Ama çanta vintage gibi durunca , ağır havasını bozmak istemedim.Deri eski ve hırpalanmış olduğu için vintage gibi durdu ve bu durumu çok sevdim.


Son olarak çantayı çok hafif ütüledim.
Böyle bir kombin ile sizlere sunmak istedim.


Gömlek ; Twist (yaka ve cepleri ben işledim)
Etek ; Benim imalatım (deri görünümlü kalem etek,geçen yıldan)
Bileklik ; İpekyol (aslında kolye)







15 yorum :

Saadet Yamak dedi ki...

Çantanız çok harika olmuş, ellerinize sağlık! hayırlı günlerde kullanın. :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim , selamlar ❤️

Nebihan AKÇA dedi ki...

Eline sağlık canım gömleğin işlemeleri de çok şık olmuş :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok teşekkür ederim , Nebihan cim , selamlar ❤️

PINAR SAKİN ÇALĞAN dedi ki...

Çooook güzel olmuş.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok saol :) , selamlar ❤️

Melislicious dedi ki...

wowwwww harikasınız yaaa!!! müthiş olmuş o çanta, derisi kalitesi modeli harika duruyor!
bir de çok güzel kombinlemişsiniz, jean gömlek kalem etek ve bu çanta harika olmuş....
ellerinize sağlık:)))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok teşekkür ederim :) , sevgiler , selamlar ❤️

Tutumlu Pudriyer dedi ki...

Çanta da kombin de harika! Güzel günlerde kullan!

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saolun , selamlar ❤️

Idil güven koçaş dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık.. ben bulamıyorum çanta dikmek için deri kumaş kumaşçılarda olmuyor.. siz nereden temin ediyorsunuz acaba??

Senaat Lapo dedi ki...

ellerinize saglik,gercekten harika olmus :)

Senaat Lapo dedi ki...

ellerinize saglik, coook guzel olmus :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok teşekkür ederim , ben kumaşı Bakırköy pazarından buldum .Gercek deri bulmak zor gercekten ama denk geldigi icin aldım , selamlar

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok teşekkür ederim ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...