cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Güpür Yaka Ekru Bluz /Cream Blouse With Laced Colllar

11 Ekim 2013 Cuma

Güpür Yaka Ekru Bluz /Cream Blouse With Laced Colllar






Daha önceden penye kumaştan diktiğim bluzumu bozup,krep şifon ile  daha şık duracağını düşündüğüm için güpür yakayı sökmüştüm.Krep şifon daha zengin bir kumaş olduğu için güpür bu bluz de çok daha iyi durdu gerçekten.



Kumaşı bütün kol kestim.Başlangıçta niyetim güpürü  boğaz kısmına ve kol kısımlarına denk gelecek şekilde dikmekti ama küçük bir değişiklikle yakayı açtım ve güpürü daha aşağıdan diktim.Güpürün altında kalan kumaşı keserim diye düşünüyordum ama çok aşağılara indiği için kesemedim.Farklı bir havası oldu.



Kadife ceket ,sigaret (dar paça) pantolon,inci küpeler ,bordo çanta ve ayakkabı ile kombinledim.
Saçımda da incecik bir taç kullandım.



Ceket;Koton (eski)
Pantolon ve Çanta ;Mango (eski)
Ayakkabı ;İnci (eski)
Bluz ;Benim imalatım






20 yorum :

Melislicious dedi ki...

çoooookkkkkk şık olmuş, ne kadar sevdim anlatamam!!!!
gerçekten hem zevkli hem de yetenekli bir bayansın, hayran kalıyorum dikişlerine... bir de sadece güzel dikmekle kalmayıp o güzel bordo ayakkkabılar ve çantayla da muhteşem ince detaylar yakalamışsın.
ellerine sağlık!

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok mutlu oldum,çok teşekkür ederim,selamlar ....

Furkanakyol dedi ki...

Stiletto ve çanta gerçekten elbiseyi tamamlamış :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Furkan cim , cok iyi anlıyorsun bu işten , teşekkür ederim ...

Idil güven koçaş dedi ki...

ellerine sağlık çok şık olmuşsun canım.. bluzun ayrı güzel kombinin ayrı.. hele ki ayakkabıların beni benden aldı:)) sevgiler..

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim İdil Hanım , selamlar...

Nebihan AKÇA dedi ki...

Yine çok şıksın canım, kombinlerin tam ayarında, yaka süper duruyor güle güle eskit. İyi tatiller hayırlı bayramlar :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok teşekkür ederim Nebihan 'cim .Sana da iyi tatiller , iyi bayramlar ❤️

Fatma Başaran dedi ki...

Bluz süper olmuş. Dantelli olması ayrı bir hoşuma gitti. Kombin de çok başarılı. Güle güle giyin. Ellerinize sağlık

Cihan'in Bahcesi dedi ki...

merhabalar
cok zarif duruyorsunuz:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok teşekkür ederim , selamlar ...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok tesekkurler , selamlar ...

Wioletta dedi ki...

Hello! I'm Your follower! :) Good look!

Nilgün Sözveren dedi ki...

Thank U for following ❤️

Neja Ribnikarr dedi ki...

Hi! What a lovely blog! Wanna follow each other? Let me know okay=), have a nice day..
xs

http://itislovelyfood.blogspot.com

Nilgün Sözveren dedi ki...

Sure , i ll follow U ,

Iclal Bicer dedi ki...

çok şık olmuş bende beğendim

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim İclal Hanım ,selamlar ...

neslinin atölyesi dedi ki...

bluz ayrı bir güzel siz ayrı, çok beğendim, iade-i ziyaretteyim. sevgiler.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ziyaretiniz ,takibiniz ve yorumuzun için çok teşekkür ederim,selamlar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...