cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Kaşe Yelek/ Vest With Winter Fabric

28 Ekim 2013 Pazartesi

Kaşe Yelek/ Vest With Winter Fabric


Bakırköy Pazarı'nda kumaşların arasında bulduğum ,dikiş hatası olan bu kaşe yeleği tadilat yaptım.Büyük yakalı ve omuzlarında deri detayı var.Ön parçaların uçları ise sivri kesilmiş.Oldukça trend bir görüntüsü var.
Yaka için gene kaşe kumaştan genişçe bir pervazı vardı.Hatası da buydu zaten.Hem doğru kesilmemişti,hem de dikildikten sonra yakayı topluyordu.İlk işim o hatalı parçayı sökmek oldu.Zaten o sökülünce yaka rahatladı.

Hiçbir kenarında pervazı yoktu.Bende tül kumaş hazır elimde iken onunla tüm kenarlar için pervazlar hazırladım ve yeleğe ekledim.İncecik pervaz olmasına rağmen yeleğin tüm havasını değiştirdi.




Son olarak güzel bir ütü ile tadilatı sonlandırdım.







Alçak at kuyruğu saç ve siyah beyaz renkler ile maskülen bir kombin yaptım.



Deri Pantolon ; Mango (eski)
Volanlı Gömlek ; İpekyol (eski)
Botlar ; Stradivarius
Çanta ,Yelek ; Benim İmalatım
Saat ; Slazenger (eski)
Yüzükler ; H&M








20 yorum :

Melislicious dedi ki...

ben tek kelimeyle bayıldım bu yeleğe! çok severim yelek giymeyi ve kombinleme şeklini de çok beğendim... deri pantolon beyaz gömlek ve dolgu topuk botlar ile inanılmaz hoş gözüküyorsun. Ellerine sağlık, hem yetenekli, hem güzel hem de zevk sahibi olmak böyle birşey işte:))

Havva Peynirci dedi ki...

ay çok yakışmış,elinize sağlık
çok sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok teşekkür ederim Havva Hanim , sevgiler ...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ah canımsınız , çok teşekkür ederim , sevgiler , selamlar ...

Nebihan AKÇA dedi ki...

Çok şık olmuşsun canım. Yelek dikmek istiyorum ama bir türlü model bulamıyorum bu yeleğin tarzını çok sevdim güle güle giy :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok teşekkür ederim Nebihan cim , kalıbı ben de cok beğendim , arka pensleri cok muntazam , selamlar , sevgiler

Miray dedi ki...

Kaşe kumaş kalın olduğu için zor dikilirmiş gibi geliyor bana. Yeleğinizi görünce denemek istedim gerçekten. Ellerinize sağlık. Çok güzel olmuş...

verda varlı dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş güzel günlerde giy:))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok teşekkür ederim , selamlar ...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok kolay dikiliyor , deneyebilirsin , cok teşekkür ederim , sevgiler , selamlar

aycan ulus dedi ki...

Yeleğe bayıldım güzel günlerde giyin :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkürler Aycan Hanim , selamlar ...

Gamze Ersöz dedi ki...

Ne güzel olmuş, çok da yakışmış.Ellerinize sağlık...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok teşekkür ederim Gamze Hanim , selamlar ...

gooogoook dedi ki...

Harika görünüyor hepsi, yeleği tadilat yapmakla çok iyi etmişsiniz, çok hoş bir yapısı var gerçekten. Elinize sağlık.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok saolun Handan Hanım , selamlar ...

tuğçe öztürk dedi ki...

elinize sağlık çok hoş duruyor:)takipteyim sizi:)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Tuğçe Hanim :)

sakibekılıç dedi ki...

yelek kalıbını burda'dan mı yoksa başka bir şekildemi elde ettiniz merak ettim eğer burda dergisinden se hangi sayı bilgilendirirseniz çok sevinirim :)kolay gelsin

Nilgün Sözveren dedi ki...

Yelek hatalı dikilmiş bir parçaydı, ben kesmedim sadece hatasını düzelttim , Bakırköy pazarından almıştım , selamlar ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...