cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Maxi Boy Tül Etek

25 Ekim 2013 Cuma

Maxi Boy Tül Etek

Tül kumaşları hazır giyimde çok fazla görüyoruz.Tek başına yada başka kumaşlara eşlik ederken.
Ben de tül kumaşı Bakırköy Pazarı'ndan almıştım.Alırken böyle bir proje düşünmemiştim.Ama nihayetinde bu etek çıktı ortaya.

Bel kısmında büzgü olacak genişlikte diktörtgen parçalar kestim.Astarı kalınca bir kumaştan yaptım çünkü tül için ince bir astar uygun olmuyor.Kumaşları birleştirdim ve elimde teğel yaparak büzgülü hale getirdim.


Bel için genişçe bir lastik kullandım.Bu lastiği dikerken biraz zorlandım.Büzgüleri eşit dağıtmak ve lastiği gerdirerek dikmek gerekiyor.
Son hali ;


İnternetten yaptığım alışverişlerde yediğim kazıklar artık canımı sıkmaya başladı.Saolsun(!) Trendyol ürün için beni 15 gün beklettikten sonra tedarik edilemediği için siparişi iptal etti.Bende  Stradivarius'dan bu sneakers botları aldım.Daha klasik bir duruşu var.






13 yorum :

Havva Peynirci dedi ki...

bu dikiş işi beni hep heyecanlandırıyor,şahane bir yaratıcılık,ancak bende bu yetenek ve beceri hiç yok,ellerinize sağlık.
internet alışverişi hakkında sizinle aynı fikirdeyim,bence çok şımarık davranıyorlar
sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet gerçekten şımardılar, teşekkür ederim , selamlar...

Adsız dedi ki...

nilgün hocam eline sağlık muhteşem görünüyor.1v1y sitesi de beni çıldırttı geçenlerde.tam 20 gün beklettikten sonra tedarik edemedik deyip iptal ettiler.üstelik bu ürün sadece bir ruj idi!

Nilgün Sözveren dedi ki...

teşekkür ederim.1v1y daha vahim .Banada ürünü paramparça göndermişlerdi.uzak durmak lazım gerçekten,bu arada ismin yok ,selamlar...

maria dedi ki...

That some kind of wonderful

aycan ulus dedi ki...

Eteğede bayıldım ama botlara bittim :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Thank you :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok saolun Aycan Hanim , botlar hem yuksek topuk , hem cok rahat , ben de cok beğenerek aldım , selamlar ...

Miray dedi ki...

Botlar çok güzeller...Etek ise şahane olmuş, ellerinize sağlık.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Miray cim , selamlar..

melda dedi ki...

Şahane, etege bakarken acaba nasil bir ayakkabi ile olur diye dusunurken asagida botlari gordum, super olmus

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok teşekkür ederim , evet botlar cok uydu , selamlar ...

Terzi Esma dedi ki...

çok güzel olmuş canım ellerine sağlık..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...