cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Renkli-Fırfırlı Saten Bluz / Colourful Satin Blouse

7 Ekim 2013 Pazartesi

Renkli-Fırfırlı Saten Bluz / Colourful Satin Blouse


Saten kumaşla ilk defa çalıştım.Çok kaydığı için ve kesilen yerler çok aktığı için biraz zor bir çalışma oldu.Zaten hatalı bir dikişi sökmek zorunda kalırsanız kumaşın dokuması açılıyor.Hatasız kesim ve dikiş gerektirdiğinden oldukça titiz çalıştım.

Dikilmek için beni bekleyen ekru bluzu rehber kullandım.Okuldan bir arkadaşıma dikiyorum.Kumaşı kendisi beğenip almış.Bluz dikmeye karar verdik.




Biraz espri katmak için ben omuzlarına fırfır koymak istedim.Fırfırı başka bir bluzden kalıp çıkarttım.Sadece omuz dikişi geçilmiş halde iken , kol dikişi bitimine denk gelecek şekilde fırfırı iğneler ile sabitledim ve dikiş geçtim.



Fırfırın tersi dikildiğinde bu şekilde gözüküyor.



Diğer ayrıntı dikişlerini yaptıktan sonra bluzu bitirmiş oldum.Hiç prova edilmedi.Umarım sahibi beğenir.


Kalan kumaşla da genişçe bir şal yaptım.Kenarlarını kıvırmadan iki kez sürfile dikiş geçtim.Arkadaşımın bundan haberi yok, bu parça ona sürpriz olacak.

Mutlu günlerinde kullanman dileğiyle Gülnihal Hocam;



Maxi boy siyah tül etek yola çıktı.Twist 'in bu kış sezonunda grisi var.Böyle bir şey olacak;



Son olarakta Bakırköy Pazarı'nda kumaşların arasında bulduğum kaşe yelek de tadilat oluyor.Dikiş hatası olduğu için öylece kumaşların arasına atıyorlar.Ben hatasını buldum.Çok güzel olacağını düşünüyorum.O da böyle bir yelek;


Bu arada İstanbul Fashion Week bugün itibariyle başladı.11 Ekim'e kadar devam edecek.Bilet bulsak, arkadaş bulsak ,Kuruçeşme Arenalara gitsek ,ne güzel olur ....






16 yorum :

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım, çok güzel olmuş. Sahibi de güle güle giysin.

Nebihan AKÇA dedi ki...

Eline sağlık canım yine dolu dolu günler geçirmişsin :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok saolun , selamlar ...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok saol Nebihancım , selamlar ...

Eda Özer dedi ki...

eline sağlık canım çok güzel olmuş :)

meryem akdeniz dedi ki...

saten bluzu gerçekten çok beğendim ellerine sağlık

Fatma Başaran dedi ki...

Elinize sağlık. Çok güzel olmuş. Güzel gunlerde giyilsin.izlemedeyim selamlar

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkürler Eda'cım , selamlar

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok saolun ...

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok teşekkür ederim , selamlar

Hande Erdede dedi ki...

Kumaşın rengi ne güzelmiş fırfır detayı da çok yakışmış elinize sağlık.
bana da beklerim :) http://byhandeerdede.blogspot.com/

Necla Solen dedi ki...

Merhaba,
ben geldim,100. takipçinim:=))
Ellerine sağlık.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Aaa, eveeet , hosgeldiniz :)) , cok teşekkür ederim ❤️

Melislicious dedi ki...

Nasıl güzel bir desene ve model! harikalar yaratmışsın yine... Gülnihal Hanım güzel günlerde giysin işallah!!!
yeleği de merakla bekliyorum, bence de harika bir şey çıkacak ortaya:)))
Sevgiler!

Nilgün Sözveren dedi ki...

Çok saol,evet yelek değişik bir parça oldu.En kısa zamanda paylaşıyorum,selamlar ....

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok teşekkür ederim , tabiki de gelirim size :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...