cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Siyah-Beyaz Leopar Retro Bluz / Black -White Leopard Retro Blouse

13 Ekim 2013 Pazar

Siyah-Beyaz Leopar Retro Bluz / Black -White Leopard Retro Blouse

Bu resim Torium Mango Mağazası'ndan.O kadar çok leopar desenli ürün vardı ki ,geçen yıl almış ve unutmuş olduğum siyah beyaz leopar kumaşı hatırlattı bana.Elimdeki tüm diğer projeleri bir kenara bırakıp leopar kumaşa konsantre oldum.




İlk başta kolsuz peplum hayal etmiştim fakat kol mu taksam ,peplum yapmasam mı derken ,en sonunda göğüs yanlarından pensli retro görünümlü bluz yapmaya karar verdim.


Kolsuz kesmiş olduğum kumaşa sonradan kol takma fikri beni oldukça zorladı.Kol altından ek yapmak zorunda kaldım.Belinden geniş kemer görünümünde bir kumaş daha ekledim.Kumaş deseni karışık olduğu için ek yerleri pek belli olmadı.


Son olarak böyle modern desen , retro model bir bluz çıktı ortaya.Renkli parçalarla kombin olabilir diye düşünüyorum.



Ayrıca sneakers (gizli topuk) için 2 haftadır piyasa ve marka araştırması yapıyordum.Aslında benim tarzıma uzak olduğunu düşünsem de dayanamayıp Trendyol 'dan Steve Madden botları aldım.Işıltılı olması hoşuma gitti.Umarım giyerim.Kargoyu heyecanla bekliyorum..



Ve Kurban Bayramı.
Herkese mutlu bayramlar dilerim.








10 yorum :

Nebihan AKÇA dedi ki...

Ek yerleri hiç belli olmuyor canım bu desene de böyle model giderdi zaten güzel günlerde giy sevgiler :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Saol Nebihan 'cim , sevgiler , selamlar sana da :)

çakır dedi ki...

Merhaba,
size çok yakışan bluz olmuş,ellerinize sağlık
bayramda neşeyle kullanın dilerim
iyi bayramlar,sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok teşekkür ederim , sevgiler , selamlar , size de mutlu bayramlar olsun ..

sevdzhan Ali dedi ki...

bayıldım ben bu simli peplum buluza ve yeni leopara :) ellerine sağlık

Nilgün Sözveren dedi ki...

Ziyaretinize ve yorumunuza Çok teşekkür ederim , sevgiler , selamlar ...

Zübeyde Ü. dedi ki...

Sizi uğraştırmış ama çok da güzel olmuş,güle güle giyinin,ellerine sağlık...Bana da beklerim!
http://benbuara.blogspot.com/

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim , size hemen uğruyorum , selamlar

Nihal lahin dedi ki...

çok yakışmış ellerinize sağlık :)
takipçinizim bende beklerim http://nihalcee.blogspot.com/

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkürler , gelirim tabii ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...