cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Sürpriz Proje Siyah Tütü / Surprise Project Black Ballerina Skirt

31 Ekim 2013 Perşembe

Sürpriz Proje Siyah Tütü / Surprise Project Black Ballerina Skirt


Diğer projelerim henüz daha bitmemişken bu proje çıktı ortaya.Maxi tül etek bir yakınıma gidince ben de kendime yeniden yapma kararı aldım.Fakat bu sefer tütü formatında olsun istedim.
Dikiş süreci yaz sonuna doğru diktiğim krem tütü ile aynı.Buna sadece dantel eklemedim ve beline geniş lastik koydum.


Lacivert ve siyah geçişini (kumaş dokuları uyumlu ise) sıkça kullanıyorum.

Kloş ve kabarık etekler retro bir götüntü oluşturuyor..Bu durumu sevdiğimi düşünüyorum.

Ara boy etek tam benlik.



Ceket ; Koton (eski)
Gömlek ;Twist (eski )
Çanta; Avon (askısını ben yaptım)
Ayakkabı ;Stradivarius
Çorap ; Penti Tül Desen-Siyah






6 yorum :

Nebihan AKÇA dedi ki...

Eline sağlık. Güzel bir kombin olmuş. Renk geçişini sevdim.

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Nebihan'cım,sevgiler....

Miray dedi ki...

Çok güzel olmuş!

Shawsy dedi ki...

You look great!
I'm a beginning fashion blogger check out my blog www.shawsy.blogspot.com
Follow each other?

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkürler Miray 😃

Nilgün Sözveren dedi ki...

Thanks , i ll check out surely !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...