cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Yola Çıkanlar/New Projects

23 Ekim 2013 Çarşamba

Yola Çıkanlar/New Projects

Aslında birkaç iş bitirmeme rağmen burada sizlerle paylaşamadım.Bu hafta içinde 3 yeni projeye başladım.Şimdilik sizlere taslak olarak paylaşıyorum.

Proje 1
Deri görünümlü muhteşem bordo kumaştan kloş elbise,belden kemerli ,pratik biçilecek ;




Proje 2
Reglan kol ,diz boy elbise, deri görünümlü kumaş gövdeye ,penye kumaş kollara olacak şekilde tasarladım.Model Burda Kasım Sayısı'ndan ;
(çiçek detayı olmayacak)



Proje 3 
Son olarak gene reglan kol tunik.Daha önceden dikmiş olduğum metalik siyah hırkamın kumaşı ile olacak,patlar için ise siyah bir triko kullanacağım, Burda Nisan Sayısı Model 124 kalıbını kullandım;


Siyah tül eteğimde çoktan bitti ama bir türlü yayınlayamadım.En kısa zamanda kombini ile geliyor...





4 yorum :

aycan ulus dedi ki...

Güzel şeyler olacak gibi geliyor merakla bekliyorum :)

Melislicious dedi ki...

ben daha modelleri görünce heyecanlandım!!!! yine harika şeyler yaratacaksın:))) özellikle bordo deri kumaştan elbiseyi merakla beklediğimi itiraf etmeliyim:)))
sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Inşallah , teşekkür ederim , selamlar :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Cok saol , evet ben de bordo olan icin sabirsizlaniyorum , hem dikmeye , hem giymeye henüz digerleri bitmedi , selamlar :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...