cookieChoices = {};'> Nilgün Sözveren : Boncuk İşleme / Handmade Bead Sewing

11 Kasım 2013 Pazartesi

Boncuk İşleme / Handmade Bead Sewing


 Geçen kış İpekyol ve Twist bazı ürünlerin kollarında çubuk boncuk işi kullanmıştı.O zamandan beri aklımda hep yapılası bir iş olarak kaldı '' çubuk boncuk işi ''.Ve nihayet bir projemde kullanmaya karar verdim.

Gövde kısmı deri görünümlü kumaştan , kolları ise penye kumaştan kestim.Burda 2013 Kasım model 128 in kalıbını kullandım.Reglan kol ve diz boyda bir elbise olacak.Dikiş kısmına geçmeden önce kolları bitirmem gerekiyor.

Laleleri çok sevdiğim için , lale çizimi kullandım.Sabun ile çizdim.Hayalet ip (misine ip) ve gümüş çubuk boncuk ile çizgilerin üzerinden geçerek diktim.Boncuk iğnesi kullandım.Henüz bitmedi ama paylaşmak istedim.Çok severek yapıyorum.Boncukları daha da sıklaştırmayı düşünüyorum.En kısa zamanda bitmiş halinide paylaşacağım.




14 yorum :

Havva Peynirci dedi ki...

günaydın,
sonucu heyecanla bekliyorum,eminim şahane olacak.geçen yıl bende bu tarz bir triko bluz satın aldım,çok kıymet veriyorum.
çok sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Havva Hanım,sevgiler sizede :)))

aycan ulus dedi ki...

Çok merak ediyorum ama görüntü olarak hoş duruyor. Kolay gelsin :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

teşekkür ederim Aycan Hanım...

İLKNUR YAĞMUR dedi ki...

Çok iyi fikir ben de düşünmüştüm biraz daha farklıydı. diktiğiniz şeye ayrı bir tat katıyor, merakla bekliyorum :)

Nebihan AKÇA dedi ki...

Çok iyi düşünmüşsün canım ilham perim oldun ben de denemek istedim şimdi :)Çabuk bitir olur mu :))

Nilgün Sözveren dedi ki...

Evet , bence de cok farklı bir hava katıyor , hala elimde umarım kısa sürede biter , selamlar ....

Nilgün Sözveren dedi ki...

:) saol Nebihan ' cım. Çok severek yapıyorum ama zaman sorunu yasıyorum , inşallah çabuk biter :)) , selamlar ....

Zübeyde Ü. dedi ki...

Çok güzel görünüyor.Bu tarz işlerin en sevdiğim yönü kişiye özel olması,yani sizden başka kimsede olmayacak,ne güzel.Şimdiden güle güle giyin,sevgiler....
http://benbuara.blogspot.com/

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim , Zübeyde Hanim , ben sizi takipteyim zaten ...

Melislicious dedi ki...

Nilgün hanım harika bir bluz dikmişsiniz ve ilham almayı en çok sevdiğim markaları kullanmışsınız:)) Geçrketen çok beğendim,ellerinize sağlıkı, çok zarif ve modern. Kombin de beklemekteyim merakla:)))
sevgiler

Nilgün Sözveren dedi ki...

Teşekkür ederim Melis Hanim , bitirdiğim gibi kombin yapıp paylaşacağım , sevgiler benden :))

NEHİRCE HOBİ dedi ki...

Boncuk işi zahmetli ama görkemlidir bluzunuz güzel olacağa benziyo.Merakla bekliyoruz bakalım sonucu...kolay gelsin :)

Nilgün Sözveren dedi ki...

Kesinlikle zahmeti ama bir o kadar ağır duruşlu ve görkemli .Bitmek üzere :) , sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...